Šetření znalosti reklamního prostředí

Dostali jsme do RDMP mail s dotazem na šíření dotazníku na sběr znalostí a zkušeností s reklamou v neziskových organizacích. 👇

Dobrý den,

neziskové organizace pracující s mládeží jako je ta vaše čelí často výzvě jak zviditelnit svoji prácizvýšit informovat o aktivitách nebo získávat dary, dobrovolníky či účastníky na akce – často, protože nemají zkušenost s inzercí na internetu a dotacemi, které jsou na reklamu veřejně poskytovány.

V rámci krátkého výzkumu pro bakalářskou práci se touto výzvou zabývám. Pokud, prosím, najdete nejdéle do tohoto pátku 23. května čas 5-7 minut k vyplnění dotazníku, 

získáte pro váš spolek navíc:

– přístup na 2 hodinový webinář zdarma pro pracovníky neziskových organizací, 

– dále přístup k dotovanému 16 hod. školení digitálního marketingu a PPC kampaní pro pracovníky a dobrovolníky vaší organizace 

Dotazník můžete vyplnit kliknutím na tento odkaz nebo zde: https://forms.gle/P2RGJBhnW3gGK97J8

Předem děkuji za váš čas. S pozdravem

Pavel Tomáš Řehák
„student Mediálních studií a Digitálního marketingu, 
pracovník spolku Centrum pro digitální vzdělávání dětí a mládeže“
+420 731 928 33